Asabi ufff cok büyük bir saçmalık. İlk kizim suan 10.5 yasinda. Sadece mama ile beslenmek zorunda kaldı. Sinif birincisi.İngilizceyi ana dili gibi konuşuyor ikinci dil Almanca öğreniyor. Kendi kizim diye söylemiyorum maşallahı var . Sporda desen 4 yaşından beri cimnastik dalında 20 ye yakın madalyası dereceleri var. Dansa gidiyor . Sosyal bir hayatı var.