Asabi Eşim ve kızkardeşi artı bir çok şu an mühendis, doktor vs. olan arkadaşı. Çoğu arkadaşının kendi şirketi var ve burada anca hayal edebileceğimiz evlerde oturup, hayal bile edemeyeceğimiz paraları kazanıyorlar. Ve bunlar 30-35 sene öncesinin mama ile büyüyen bebekleri. Zamanında anneleri doğumlardan sonra çalışma hayatına döndüğü için çoğu sadece mama ile beslenmiş. Türk değiller Uzak Doğulular bu arada. Zeka, başarı gibi şeyler genetik ve çalışkan olmak ile alakalı.