MeteXan Selinn16 benim bebeğimde de oluyordu, göz pınarından burnuna doğru masaj yapın her emzirdiğinizde . Doktor önerdiği bir krem ve ya merhemle . Hafif bastırarak kanalı açabilirsiniz .
Findikkurdu27 Selinn16 eger halen gecmediyse goz kanalarri aglama kanalarri tikaniktir onu bi doktoruna soyle ona gore damla yazar bazen gec acikio aglama kanali damla gelmio aglasa bile gozunden tikanmisir buyuk ihtimal
BerrinHEA Selinn16 evet canım bebek şampuanı da iyi geliyor maalesef ki değişik bir salgın bu da çocuklar arasında ve bulaşıcı geçen hafta benim de 2 kızım oldu
Cicekiz 2 aylikti sabah veya akşam çay icerken pamuğu az bisey çayla ıslatıp narin bir şekilde gözlerini sildim geçti çok şükür bir daha da bir şey olmadi😊
kvsreliff Selinn16 arkadasımın benegınde var gozyası kanalıntıkalıymıs amelıyat oldu ufak bı operasyon kapalıymıs yanı dogustan
flowerfly Selinn16 benimde sütüm yoktu. çay soğusun pamuk ile hafif gözünü silin.benim kızima oldu 2 güne kalmadı geçti günde 4.5 defa yapın.belki kabul edilmez ama ananem dedi yaptık valla iyi geldi.nr varsa eskilerde var 🥰