iremyy Katun Ya ilaçla falan bırakmak bana pek mantıklı gelmiyor. Yani insanın kendi içinde olacak o irade yoksa hiçbir şey fayda etmez. Sakız, ilaç denedim ama hâlâ içiyorum işte birde sağlık çalışanıyım buna rağmen 😂😂
Katun iremyy ya eşin de içiyor pek sıkıntı olmaz yine. Benim eşim içmiyor kokudan rahatsız oluyor😬her içmemde söyleniyor
Canmmel-26 Katun valla 100 lira olsa yine alırım heralde hamilelikte bile bırakamamıştım o derece bağımlıyım
BalBademmmmmm Katun Winston hariç içemeyen ben tütüne geçtim 😂 14 TL paketi ama çok iyi, hiç rahatsız etmiyor. Slender tarzı ince
Katun Tecrube ben diyorum bana tütün alalım yok diyor o daha beter kokuyor😬he dedim çok bilgin varya tütün hakkında 😀
Mevaseray_prensesinannesiiii Katun çok şükür ben ve eşim kullanmıyoruz sigara Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲
sevimmm Ay valla 28 olmuş bizimkiside eşimde bende içiyoruz ama 1 hafta oldu hamile olduğumu öğreneli günde 1-2 tane içiyorum seviyorum napıyım bırakmayıda düşünmedim pek nasıl olcak bilmiyorum valla
Tecrube Katun bende kendimin içecegini düşünmezdim nefret ederdim içerkende ediyorum niye içiyorum bilmiyorum aslında😀
Katun iremyy gece içtiğim sigaranın sabah kokudunu alıp vır vır yapıyor😀zamlamı uğraşıyım bunlamı uğraşıyım yav😑