Katun
Göreve giderken on paket alıyor. Arkadaşları da on paket alıyor. Hepsi farklı marka içiyor ama sigarasız kalmaktan iyidir otlanırız mantığıyla, e bende sinir stres yapınca çok yalnız kalınca artışa geçiriyorum bırakamıyoruz da, tütün de sevmedik paşa paşa ödüyoruz işte