puskulinthehouse Pembebulut27 çok sürmedi yanlış hatırlamıyorsam çünkü fazla sürseydi kafama takardım giderdim mutlaka doktora o süreçte oldu sonrada geçti hatta şimdi çok ağır bir işim var ona rağmen belimde ağrı olmuyor ama skolyozumda varmış