Cnmkzm merhaba.. kendine yüklenme bu kadar çünkü inan bebekler stresi hissediyo.. oğlum şükür çok zor bi bebek değildi ama o ağladığı zaman elim ayağıma dolaşırdı. Ve herkeste susan bebek benim kucağımda susmazdı. Çok sorardm kendime beni sevmiyo mu, ben bu çocuğu hiç kendim susturamıycak mıyım diye başlardım ağlamaya.. ama sonra sonra stresim azalmaya başladı işi çözmeye başladım.. çok mu ağlıyor alıp kucağıma gezdiriyorum birazcık oda değişikliği yapıyorum ilgisini başka şeylere çekmeye çalışıyodum. Sakinleyince uykusu olduğunu düşünüyosam o zaman uyutmaya çalışıyodumm.. gerçekten bizdeki gerginlik stres hissedip daha çok huzursuz oluyolar..