Cnmkzm öncelikle düzen oluşturmanız için şu an çok küçük, ben bebeğimin sadece gece uykusuna müdahale ediyorum 10-11 gibi uyutuyorum, geri kalanında tamamen kendisine ait uyku durumu, benim kızım da 3.5 aylık. Gerçekten uykusu geldiğinde Zaten kendi kendine veya pişpiş yaparak uyuyor. Stresli olduğunuzda o da stresli olur ve onun sakinleştirmek yerine daha da ağlatırsınız. Uyumuyorsa onu biraz daha yormaya çalışın, mesela alın camdan baktırın biraz ya da dışarı çıkarın, oyuncakları ile dikkatini çekmeye çalışın, onunla konuşun, başka odaya gidin cisimler gösterin. Düzen zamanla oturacaktır kendinizi sıkmayın 🙄 ben bu zamana kadar ne mama saatini yazdım, ne uyku saattini, bebekler bir plana uymuyor ne yazık ki. Bir bakıyorsun 1 hafta 10da uyuyup 6da uyanıyor, bir bakıyorsun 1 hafta 10da uyuyup saat başı uyanıyor 🙄