aykoz_ ben size bir kitap daha önereceğim biraz büyük çocuklara hitap ediyor ama siz görselleriyle bebeğinize uygun hale getirin. Kitabın adı kaka yaparken acıtıyor. Bebeğinize önce güven vermelisiniz yani evet bezi bırakmamız gerek ama istediğin zaman beze yada lazımlığs yapabilirsin. Sonuçta bu onun bedeni ve onun elinde olan şeyler için saygı duymamız gerek. Terapi de bizim o kadar süreceğini sanmıyorum 3 gün önce ay çok kakam gelmiş diye gitti yaptı geldi ama bizim altta yatan sebep alerjiden kaynaklı kabızdı ve kan ter içinde ağlaya ağlaya kaka yapıyordu 1 yaşında muhtemelen onun etkisi ne kadar geçse de rahat şekilde kaka yapsa da beyin unutmuyor. Altta bir yerlerde kaldı onun izlerini silmek için götüreceğim 2-3 seansta hallolur inşallah