2 ay sonra 3 yaşına girecek kızım. İki kez bez bırakmaya calıstık başarısız oldu. Kakayı tuttugundan. Bezliyken sorun yoktu. Artık gezmeye gidince,kuzenleriyle oynarken 1 gün tutuyor. Ertesi gün kanlı,ağrılı kabız. Ikınırken bayılacak gibi. Şuan gene tutuyor bayramda bırlıktelerdi. Resmen oyunu bölünmesin diye kaka yapmadı acısı bugüne kaldı. Bir yere gidemeyecek miyiZ hep mi evde duracaz duzenli s.çsın diye anlamadım. Terapiye götürsem saati 300 tl her hafta ona kese mi dayanır. Napacan bilemedim bezi bırakmayı hiç düsünmüyorum bile evde herkes helak oluyo