Ya yorumlra baktımda alt modeller çöp oluyor nedir 😂 evet 11 ler 12 lerr pro lar max lar çöp olmucak 😂😂 kız sizden model adı vererek öneri istemiş zatn imkanı olsa 2.el düşünmez ve emin olun sizdeki akıl onda da vardır ve oda 11-12 almayı akıl edebilir…( 5 yıldır 8 kullanıyorum birkez donma yapmadı arkadaşların tabiriylee çöp model olmasına rağmen)