Doruk12 otose_san benim çocuğum da çok hareketli gerçekten 1,200 falan alıyordu şimdi 900-1000 gr arası alıyo 5 buçuk aylığız daha da azalır diyolar öyle aniden Bi düşüş olmaz tabi.
otose_san Doruk12 maşallah bebeğinize 🙂 kilo alımı baya iyi sizin özellikle dikkat ettiğiniz ya da yaptığınız bir şey var mı?
Bugra_emre Doruk12 suankac kilo bebeğiniz 4 aylikken kaçtı kilo alımı kaça düştü sade anne sütü mü alıyor
Damla33 otose_san anne sutu aliosa sadece onemli olan o ben sadece mama veriyorm emmedi sutum gitti sonrada ama asiri kilo almiyo bunye meselesi belkide mama bos kilo yapiyo falan diyolar cunku
Deletedmom0340 otose_san bebeğinizin kilosu iyi bence zaten doymuyorsa ağlardı. Benim bebeğim 7600 dü 3. Ayda kilo alımında düşüş olur demişti hemşire ama diğer aylarla aynı ilerlemişti bizimki. Bunun sebebi oğlum emmeye çok düşkün bıraksam saatlerce emebilir o yüzden biraz iri. Sütün yağlı olması bebeğe kilo yaparmış benim sütüm yağlı ama hiç düzenli beslenemiyorum. Hep abur cubur geçiştirmece. Bu yüzden yüzün yağlı olması meselesi bence genetik. O yüzden kendinizi strese sokmayın sağlıklı ise gerisini boşverin🤗
Melikeakiner Kilosu çok iyi, stres yapmayın besleyici şeyler yiyin. Et, yumurta ceviz falan tüketin. Birde lactamil için sütünüzün kalitesini artırır.
Karakuzu otose_san geçenlerde sağlık ocağına gidip bende kilo boy ölçümü yaptırdım yaptırmaz olaydım yani geçen ay 5.500 olan kızım 6.280 olmuş ebe bana sütün yetmemiş aç kalmış yazık çocuğa belli zaten kurumuş gitmiş inmiş yanakları sütün kalitesiz dedi..Ve ben o gün bugündür sütüm yetmiyor sütüm kalitesiz diye düşünmekten bugün sütüm resmen 5 6 damla gelir oldu şimdi bir de mama arıyorum 😭
otose_san Karakuzu kusura bakmayın da geri zekalı mı o hemşire? gayette güzel kilo almış. böyle saçma sapan yorumlarla sütü kestirmekten zevk mi alıyorlar. çok şükür hemşiremiz içimizi rahatlattı ama ister istemez kafaya taktım
hafsahamza Karakuzu canım sen boş ver o hemşireye sütün yetmemiş olsa sen bunu anlamaz mısın boşu boşuna stres yapıp kendi sütünü kesme demek ki hareketlendi ona gitmiştir Boşu boşuna kendini üzme sen onun annesisin sütün yetmezse senden başkası anlayamaz zaten
kiliclar [bilinmeyen] lactamil diye bir ürün var canım hem vitaminli hemde anne sütünün çoğalmasına katkı sağlıyor ondan kullan bende kullandım iyi geldi bana
Nevnev 3 aylıkken 6300du. Ben günde 2 öğün yiyorum 4 aylık olucaz çok hareketli ama 7 kilo olmuş 700 gr almış bebekten bebeğe değişir bnce