merhaba güzel anneler🙋ilk çocuğum ve biraz tecrübeye ve sanırım rahatlatılmaya ihtiyacım var😅 kızım 3 aylık, bugün boyu ve kilosunu ölçmek için sağlık ocağına gittik. geçen ay 5700 gr idi kızım bu ay 6100 gr olmuş. hemşiremiz bu aylardan itibaren kilo alımının azalacağını söyledi hareketlenmeye başladıkları için, ki kızım da fazla hareketli bir bebek hatta bu yüzden kilo tutmaz gibi bir şey dedi hemşire.
soruma gelirsek sizin bebişlerinizde de kilo alımında 3. aydan itibaren bir azalma oldu mu? sütümün yettiğini düşünüyorum, çişli ve kakalı bezlerinden yola çıkarak ama sütümün daha kaliteli ve besleyici olması kilo alımını etkiler mi ve bunun için nelere dikkat etmeliyim?
cevap yazan herkese şimdiden çok teşekkür ederim 💞