kirmizibalikgolde KaganinAnnesi26 gerçekten şuan olduğum durumdan zor bi durum olduğunu düşünmüyorum hastalık hariç 😭😭
KaganinAnnesi26 kirmizibalikgolde umarım daha zoru olmaz dün geceden sonra en zoru 10. Ay öldüğüne karar vermiş bulunuyorum 🙄
kirmizibalikgolde Oznur_0708 allah sabirlarin en cogunu bize versin ne diyim . zor bebelerimiz var . arkadaşımın bebesi hiç atak yaşamıyor anlamadim . yiyo uyuyo kendi kendine yuvarlanıp uyuyor m uyumaktan uslu durmaktan obez olmuş kız
Oznur_0708 kirmizibalikgolde bizimkiler neden böyle ben şuna bağlıyorum hamileliğim ağlama krizleri sinir stresle geçti bundan mı bilmiyorum istemediğim bi hamilelikti ve alerjimiz var aşırı huysuz
Seymagil kirmizibalikgolde üç hafta sürdü bizim ama aynı hafta diş de çıkardı hepsi üst üste gelmişti 😒
kirmizibalikgolde Mavisimbenim 10 dakika da uyuyancocuk 2 saatte uyumuyor uyumasa gözü acikolsa tamam çığlık kıyamet ne yaprak susmuyor . akşam olunca biseyler oluyor
kirmizibalikgolde Alpsmommy ben bu ataklardan bisey anlamadim bu kadar mı zor olur . 4 dia var book acaba diğerleri mi gelecek .? 2 alt 2 ust şimdi sırada hangisi var ?
Alpsmommy kirmizibalikgolde valla hiç bilmiyorum benim oğlan 2 alttan 4 tane üstten sonrasında 1 alttan çıkardı şuan üstte iki arka dişleri geliyor 🤦🏼♀️Boyna kucakta ve bel fıtığı oldum galiba 😂😅
kirmizibalikgolde DurununAnnesi- yok yok yardim edecek kimse yok . komsum bile yok tek basima kaldim 4 duvar arasinda mizmizlik aglama kucakda cabasi …
Mucizelerimbenim-1421 Bebeklerin her anları her saniyeleri zorlu onu bunu bilmem de sürekli huyları değişiyor benim kızımda sekiz aylık rabbim biz annelerin yardımcısı olsun inşallah