atak felan inanmam normalde ama varmış galiba atak mi batak mi bilmiyorum . asla durmuyor . yerde kucakta yurutecte.. 8 buçukta uyuyan çocuk 12 buçuk oluyor uyumuyor. boğazları kanayacak çığlık atmaktan ağlamaktan. nedir bu böyle ne yapsam susmuyor . ne zman geçecek . 12 buçukta zorla uyuyup 6 da kalktı. kendimi çok.kotu yorgun hissediyorum gece 10181716 kere kalktı . nasıl dayanacam..