Buseatlasege
lalbg ya bu 8 9 aylık yürüyen bebekler nasıl bi süreçten geçiyor merak ediyorum 😂 benim oğlum 8 aylık asla yatıramıyorum sırt üstü yada yüzüstü. Dönmüyor emekleme sürünme vs hiç yok ben deniyorum falan çıldırıyor sürekli ellerini uzatıyor kaldıralım ayağa diye ayağa kalkınca gülücükler saçıyor hep ayakta durmak istiyor oturmakta çok uzun oturmuyor sevmiyor. Bütün evi elinden tutup yürüyoruz, koltuklara vs tutunuyor henüz sıralamıyor. Gören bu yürür diyo ama çok inandırıcı gelmiyor bana 😂