Kızım 3 gün sonra 13 aylık olucak daha adım bile atmıyor biz elinden tutunca yürüyor bazen tutunarak kalktığında ayakta durmayı deniyor tay tay yapıyor bizde yaptırıyoruz 1 ay öncesine kadar hiç duramıyordu şimdi 4 5 bazen 5 6 saniye ayakta duruyor desteksiz bu arada kendisi kalkıp oturabiliyor koltuklardan eşyalardan tutunup yürüyor gec mi yürücek diye düşünüyorum sizinkiler ne zaman yürüdü acaba 😊