Littlemisssunshine Zeynocan34 kakao yerine geçer güzel olur ama tatlılık vermez pekmez gibi, toz koyacağınız zaman muzu 2 ye çıkartın ve tereyağını da artırın daha yoğurulabilir olabilmesi için😊 afiyet olsun miniklere
Littlemisssunshine Zeynocan34 Zeynocan34 kakao yerine geçer güzel olur ama tatlılık vermez pekmez gibi, toz koyacağınız zaman muzu 2 ye çıkartın ve tereyağını da artırın daha yoğurulabilir olabilmesi için😊 afiyet olsun miniklere
kiliclar [bilinmeyen] canım mamayı az veriyorsun ondan doymuyor ben aptamil kullanıyorum 5 aylıkken 150 cc veriyordum azda anne sütü ile birlikte lütfen cici bebeye alıştırma daha çok küçük
zehra41 6 ten cicibebe ile ben doyarım yapmayın şeker deposu vermeyin bebeğinize yetmiyorsa mamasını arttır