Deletedmom_7 ya valla hiç koklamadim bozulmaz dedi diye.15 gündür veriyorum az öncede yazdım ne midesi bozuldu ne ishal ne başka bir şey her şey gayet normal devam etti. Önce bı tedirgin oldum.yoksa tam yapıyorum uyuyakaliyor yarım saat e bozulur diye biliyordum hep döktüm gitti.yazik yani az para da değil.cok yapan var duyunca çok şaşırmıştım ama bende yapıyorum artık.gece bile geç yatarsam yapıp yanıma alıyorum biraz fazla sıcak su ile yapıyorum 3 saate ancak soğumuş oluyor veriyorum acıkırsa. Hatta bazen oda sıcaklığında bile verdim.bi sorun yok bakalım