Hemsireannis senelerdir antalyadayim eve gunduzleri gayet sicak olur kisa kolu giyersin ama gunes gitimi halen bi üsüme olur bence denze girmye cok var deniz ısınmasi ki tam anlamiyla havada ısınmadi busene baya gec geldi yaz bursyada misal eylul gibi girersin ama mayista daha soguk olur kizim 9 aylik olacak tam iainmadan girdirmem üsür ki yazin bile bi girdigimizde üşüme olur cikincada