Meraba biz bugün döndük, deniz buz ben girmedim. Kızımı bir kaç kez havuza soktuk ama havuz bile soğuktu çok uzun tutmadık. Sabahları ve akşamları uzun kollu giydirdim serin bir esinti oluyor. Biz ordayken bir gün de yağmur yağdı hava kapatınca zaten çıkılmıyor.