Karaaslan2 bugun annelikte 50. Gunum. Ilk gunler ayni sizin gibiydim kendimi oldurmeyi dusunuyodum bebekle tek kaldigim ilk gun kendimi tokatlayip kafami duvarlara vurdum.hala da soyluyorum cok ama cok zor…ama ne oluyo biliyo musunuz bi kere bunye uykusuzluga alismaya baslio iki saat uykuyla super geciriyosun gunu sonra dertlerini cozmeye basliosun yavastan sakinlestirdikce sakinlesiosun ben saniyeleri sayardm esimin ayaklarina kapandim nolur izin al diye alamadi hatta.bana da geçecek diyenlere sövdüm hep o Yüzden geçecek demiyorum boyut atlıyosunuz oda sende. Bebeğe büyüdükçe bazı güncellemeler geliyo 😅 mesela benim bebek sürekli ağlayan kolik kucaktan başka hiçbir yerde durmayan bana korkunç zorluk çıkaran bir minik.buna rağmen bi gelişmeler oluyo ya diyosam demekki alışılıyodur😅dünyaya bi bebek doğdu bizdense yeni biri doğdu bi anne doğdu… kolay değil gerçekten o kadar iyi anlıyorum ki sizi…