Karaaslan2 ah canım anne,taze anne,herkes yazmştır eminim ama bilerek yazıyor emin ol herkes,inan ki geçecek. İki çocuğumda da berbat bir lohusalık yaşadım. Aklıma geldikçe içim ürperiyor. Şu an 13 aylık oldu oğluşum,yürüyor pıtı pıtı,oynuyor,geliyor salyalarını sürüyor yüzüme hiçbirini hatırlamıyorum kötü günlerin. Sabret en fazla
1-2 ay sürüyor. Ve bol bol video çek insan çok özlüyor o hallerini