Hypatia1 Prensesimm3 Prensesimm3 benimki de yastık dedi bende senin gibi geçiştirdim ama beni dinlemeedi koydu 😂düzeltti kadın . Kendi kendine düzeşmez alıskanlık olur koy benve de. Kullanmadıklsrı için o taraftaki kaslarda tembelleşiyoe . Doktor sürekli esnetin o tarafa boyun kasları açılsın demişti
Hypatia1 Prensesimm3 sıkıntı cıkmaz rahat olun. Sadece diper tarafı kullanması için bu tarafı engelleyin biraz yastıkla falan zamanla düzeliyor. Ben şiödi fotograflarına bile bakıorum kafası hem sağa düşmüş. Oysa dik tutabiliyordu o zamanlardaü