Prensesimm3 Merhaba güzel anneler,2 ay 25 günlük kızım var doğduğundan beri her unuttuğumuzda başını sol tarafa tutuyor uyumadığı zamanlarda da sol tarafa tutuyor başına böyle birşey gelen var mı
Nisan4523 Prensesimm3 aynı durum bizde de var. Perşembe günü doktora gideceğiz bakalım. Ama şey duymuştum. Boyun eğriliği gibi durumlar bazen kafa şeklinin ufak da olsa yamulmasından da oluyormuş. Düz kafa yastığı kullanıp düzelenler var etrafımda. Doktor bakalım ne diyecek. Ona göre ben de yastık alacağım
2811uraz Prensesimm3 bizimkide hep sağda tutuyordu Dr gittik fizik tedaviye gönderdi orada bazı egzersizler gösterdiler onları uyguluyorum yavaş yavaş düzeliyor sanki
Yagmurr_y Prensesimm3 benim kızımda hep sag tarafına dönerdi doktor ilgisini çekecek şeyleri sol tarafına koy , evde televizyon acık oldugında sol tarafında kalsın fln demişti bide yastık kullandık baya düzeldi
Prensesimm3 Nisan4523 ben söylemiştim önemli birşey görmedi doktor ama annem 10 çocuk büyüttü kadın tecrübeli sonuçta hep diyor çocuğun boynu yamuk kalacak korkuyorum başka bir doktora götüreyim
Nisan4523 Prensesimm3 Benim de annem fark etmişti. Bu çocuğun boynu hep aynı tarafa düşüyo demişti. O zaman 2 aylıktı. Boynunu tutamıyor ondandır diye önemsememiştim. Geçen gün doktorun biri bu çocuğun boynu hep böyle tek tarafa doğru mu duruyor deyince ciddiyeti anladım. Müdahale etmek gerekiyor erkenden. Anneler yanılmıyor 🙈
Nisan4523 Prensesimm3 Boyun kaslarına masaj önerdi ve bol bol karın üstü egzersizi. Ama kendi doktorumuz değildi bunları söyleyen. Yarın kendi doktorumuza randevumuz var. Ayrıntılı konuşacağız. Bakalım ne diyecek. Size yazarım buradan
Prensesimm3 Yagmurr_y annem hep yastık koyalım falan diyordu ben yok ne gerek var birşey olsa doktor der diyip geçiştirdim 🤦🏻♀️ Yastık koyayım artık
Hypatia1 Prensesimm3 bizde de vardı o tarafa yastık koyarak dönmesini engelledik ve bu tarafıda kullanmasını sağladık. Kafası bile yamulmustu da düzeldi . Muayenede bi sıkıntı cıkmamıstı tamamen kullanım alışkanlığı
Buseatlasege Prensesimm3 endişelenme bizim de hep sağa dönüktü ben çeviriyodum gene aynı oluyordu doktora gittik Bi sorun çıkmadı şuan 16 aylık hiç Bi sorunla karşılaşmadık Bi kaç aya geçiyor zaten. Yani şuan öyle rahat ediyor öyle durmayı sevşyor veya bitek o yana çevirmeyi biliyor kafasını öyle düşün canım
Hypatia1 Prensesimm3 Prensesimm3 benimki de yastık dedi bende senin gibi geçiştirdim ama beni dinlemeedi koydu 😂düzeltti kadın . Kendi kendine düzeşmez alıskanlık olur koy benve de. Kullanmadıklsrı için o taraftaki kaslarda tembelleşiyoe . Doktor sürekli esnetin o tarafa boyun kasları açılsın demişti
Hypatia1 Prensesimm3 sıkıntı cıkmaz rahat olun. Sadece diper tarafı kullanması için bu tarafı engelleyin biraz yastıkla falan zamanla düzeliyor. Ben şiödi fotograflarına bile bakıorum kafası hem sağa düşmüş. Oysa dik tutabiliyordu o zamanlardaü
-Ak Prensesimm3 Günaydın sol gögüsğnü daha çok emiyorsa ondandır. Kucağınıza aldığınızda da kafasını hep sol’ a çevirir sizde elinizle zaten tuyorsunuz kafasını yavaşça sağ’ına doğru çevirin