Deletedmom_105 Hayır hayırdır. Benim için böyle çok ciddi zarar verecek bir durum varsa hayır derim kızarım,sesim yükselir.
Bu o yaşta iken de öyleydi. Sonra da öyle oldu.
Çünku zaten çok yumuşak yüzlüyüm. Ciddi ciddi kızdığım anlar çok nadir. Pek kızan biri değilim. Ama kızdığım şeylerden taviz vermem. O da benim gerçekten kızdığımı,zarar verecek olan şeyi yaptığını anlar. Tabi yanında başkası bir şey olmaz aman yapsın nolcak diye yüz vermiyorsa dinliyor, yoksa cesaret alıp beni takmıyor😂
Belli başla anlar durumlar hariç genel olarak özgür oluyor evin içinde sürekli hayır yapma etme de demiyorum dememde, evde onun rahat edeceği bir alan sonuçta. Zarar vermeeigi sürece canının isteigini yapabilir.