Kızım 8 gün sonra 1 yaşına girecek…ve haliyle hareketlendi … bazen her istediğini yapmakla inat ettiğinde kaşımı çatıp kızıyor gibi yaparım yarı şaka yarı ciddi .. bazen baya baya ciddi kızıyorum,hemen anlayıp ağlarken bile kendini tutup ağlamamaya çalışıyor, çekiniyor..o hâlini görünce kıyamayıp sarılıyorum, rahatlıyor…kızmadan,Tepki vermeden şuanlık anlamıyor.. bana kız,senden çekinsin,bu çok iyi birşey..anneden çekinsin diye devam etmemi istiyorlar Tepki vermemden…bu doğru bir hareket değil, biliyorum,ama size sormak istediğim şu: bebeleler nasıl alışırsa gerçekten öyle mi gider..kızmaya devam ettikçe günden güne Kendini tutuyor,çekiniyor benden…ne gibi sonuçlar doğurabilir böyle halimiz…