birportakalmeselesi hiç korkmayın ben 6 seans terapi aldım bununla ilgili alabiliyorsanız siz de alın. İzzet güllü nün yabancılaşma ile ilgili bir videosu var mutlaka izleyin terapi yapıyor resmen bu konuda bakın algınız nasıl değişecek kısa zamanda. Ben ilk hissetmeye başladığımda çok korktuğum için bu durumu takıntı haline getirdim takıntı haline getirince daha yoğun yaşadım, ne zaman ki korkmamaya başladım gördüm ki hayatın akışına kapılmışım unutmuşum bile böyle bir şey olduğunu. İnanın geçiyor geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçiyor. Sizde de ortamdaki ışık loş veya karanlık geliyor mu gözünüze?