birportakalmeselesi ben yaşıyorum doğumdan sonra başladı bende. Bir sene oldu hala tam geçmedi. Doğumdan sonra önce yavaş yavaş tuhaf hissetmeye başladım, bir an ellerime bakıp bu kimin elleri bu beden kimin diye düşünceler geliyordu veya etraf evim yabancı geliyordu ancak bu bir delirme değil çünkü bu hisler geldiğinde ben her şeyin bilincinde oluyorum ki terapi aldım ben bununla ilgili. Bu kesinlikle akıl kaybetmeyle alakalı değil delirme değil çünkü bilincimiz gitmiyor her şeyin farkındayız. Evet rüyada gibi oluyor bazen kızıma bakıyorum ne zaman doğdu bu kız benim kızım mı gerçekten diyorum. Ortamdaki ışık biraz loş geliyor bana veya dışarı çıktığımda güneş çok parlak geliyor rüya gibi hepsi yabancılaşma hissinden kaynaklanıyor kormayıb bir çeşit algı bozukluğu. Nasıl ki anksiyete hissettiğimizde kalbimiz çarpıyor midemiz bulanıyor bu da yabancılaşmanın verdiği bir belirti. Ben ilk hissettiğimde çok korktum aklım gidiyor zannettim ancak öyle olmuyor çünkü aklı giden insan zaten “ dur bakayım aklım gidecek mi diye düşünemez bizim gibi:) ben hala yaşıyorum ama korkmuyorum eskisi gibi. Çok büyütüp panik yaparsanız daha yoğun yaşarsınız elbet geçecek sakinlediğinizde