Osman_Aras tygz19 Bende düşünüyorum mama almayı çocuğum zayıf doğdu gelişimi için hem mama hem emzirmeyim diye düşündüm
Nurcanarya Osman_Aras evolvia iyi geldi kızıma 7 aylık kullanıyoruz 1 ay Aptamil kullandım evolvia iyi geldi
Meryem002 Osman_Aras canim bende once sma kullandim gaz ve kabiz yapti simdi hipp kullaniyoruz hem gazini hemde kakasini kolay cikariyor