Canbebek54 Mimozacicegim inşallah bizde kolay atlatırız. Mesela siz tecrübelisiniz ama anne olunca insan ister istemez stres oluyor. Ay olsunlar biran önce kurtulalım şu stresten
deno1 Canbebek54 ay korkma 5 aylik oglumu sünnet ettirdim hic hissetmedi bile eve geldik hic ağlamadı sadece sünnet sırasında yakma islemlerini hissetti orda baya çok ağladı dikme işleminde uyudu kaldı zaten sonrasi agri kesiciler falan
Mavim2020 Aydinaydin belli bir yere kadar alıyorlar…zaten narkoz veriliyor bayılıyor işlem bitince ayiltiyorlar öyle çıkarıyorlar genel anestezi oldu benim oğlum mümkün değil durmazdi
Barlas_mom Canbebek54 Canım hiç korkma o zaman ben yalnız olmasaydım daha iyi geçerdi böyle şeylerde çok önemli