Canbebek54 Büyük oğlum sünnet olduğunda 3 yaşındaydı. Devlet hastanesinde Hafif sedasyonla sünnet etti doktor. Girmesi ve çıkması 12 dakika sürdü. Ama o 12 dakika bana 12 yıl gibi geldi. 😄 Çıktıktan sonra bezini bağladık. Hastaneden aynı gün taburcu olduk yürüyerek çıktı oğlum. Sargıyı ertesi gün çıkardık. Sıcak su dolu leğene oturttum sargı yumuşadı öyle çıkardık. Doktor tavsiyesiyle. Şuan küçük oğlum 3 yaşına girecek. Onun da stresi başladı bende. Daha erken ettirecektik, ama 7 aylıkken pandemi patladı yaptıramadık.