snyck omerleeglence 2 yaş çok normal geçmişti 3e girdi kayışlar koptu bizde 😧 herseyi firlatip atıyor istediği olmayinca resmen böğürüyor sürekli yanında olmamızı istiyor tek başına oynamalar falan kalmadi
Ayazhan-1302 omerleeglence 4 yastanda umudum gitti 3 yasindayiz aynı yazdığınız gibiyiz 4 te düzelir diyodum