omerleeglence Allah çokça bolca sabır versin bir yandan kardeşi olması güzel ilerisi için düşünmezdim erkenden 2. Çocukta oldu hem arkadaş oluyor daha iyi oluyor bir bakıma bazı zamanlar diyeyim oynuyorlar yoldaş oluyor arkadaş aramiyoruz. Çok ara verilirse belirli bir döngüye alışıyor insan zorlanır şimdi ben 3. Asla istemiyorum rabbim isteyene versin hamilelik emzirme uykusuz geceler şükür geride kaldı tekrar o zorluklarla baş edecek gücü bende kendimde göremiyorum. Geçecek diye diye kendimi avutuyorum. Şimdi okula da başlayacak çok iyi oluyormuş bir arkadaşım öyle diyor yarım gün okula gidiyorlar diyor. İsimi de yemeğimi de misafirimi de rahatça ağırlıyorum hemde özlüyoruz birbirimizi diuor bende kendime şans vereceğim. Bakalım umarım güzel olacak