pandemibebegi Sedakr42 Yenidoğan reflusu vardır. Benim kızım sürekli emer sürekli kusardi. 6 ayda geceeck demişti doktorumuz gerçekten de bir anda bıçak gibi kesildi kusması.
alyas Sedakr42 merhaba, kusma biranda başladı bizim 26 günlükken. her öğünü kustu her yediğini çıkardı. reflü sandık , ultrasona girdi bi baktılar pilor stenoz çıktı.. lütfen detaylı baktırın, reflü sanıp geçiyorlar 🙏🏻
Sedakr42 alyas teşekkür ederim bugün gittik doktora tahlil yapıldı. Dediğiniz gbi pazartesi gününede randevu verdiler ultrasonla bakılacak
alyas Sedakr42 nedemek allah göstermesn inşallah ama bilin istedim, erken teşhis çok önemli bu hastalıkta allah şifa versin şimdiden 🌷
Sedaf Sedakr42 karın ultrasonu mu? Bizde de çok kusma vardı doktorum ultrason istedi sorun çıkmadı. Hala aşırı tazyikli kusuyor emzirdikten hemen kaldırmıyorum bi 10 dakika emziğin emerek başı yüksekte yatırıyorum sonra kaldırıp etkinlik yapıyoruz 3 aylık
tugbactlkya Sedakr42 Tazikli böyle çeşmeyi açarsın ama kapatamazsın öyle düşün bende bu durumdan müzdaribim 2 ay 13 günlük bebeğim var silikon üç arada sagip bi.sekil gidiyo şimdilik gerçekten ben bıktım öyle soyliyim
Sedakr42 tugbactlkya hmm yok öyle değil benmki çok zor olur oda ya sağım yapmayı hiç sevmiyorum vala Allah yardımcınz olsun
Buketpoyraz Sedakr42 evde var ama denemedim hiç , takayım bugün cunki artık dönüyorda döndükçede heryere kusuyor halı mahvoldu 🥲
Sedakr42 Sedaf ewet karın için istedi bende öyle yapıyorum dik tutuyorum ama yinede bazen sanki bütün emdiğini kusuyor yada mama içiriyorum hepsi çıkıyor gbi
Betes Sedakr42 yeni doğan bebeklerin elleri ve ayakları genelde soğuk olur sebebi uç noktalara kan dolaşımının geç ulaşmasından kaynaklıdır. Doktorlar da söyler zaten kendinize giydirdiğinizden bir kat fazla giydirin diye 3 kat çorap fazla ve bence kan dolaşımı için de sıkıntı. Benim kızım da 7.5 aylık teflüsü yok ama çok kusar doktor bebekler doyduğunu anlayamazlar ve fazlasını çıkarırlar demişti. Peynirimi kusuyorsa doyuyor demektir. Eğer diğer türlüyse gazı ya da reflü olabilir her ikisinden de önce emzirince hemen dikey pozisyona getirmeyin emzirdiğiniz şekilde biraz kalsın. Üşütmeden şüpheleniyorsanız da ayaklarının altına elma yağı işe masaj yapın
ElifB08 Sedakr42 bebekler Ya çok yediği için kusar ya da reflüsü olduğu için. Benim oğlumda reflü yok ama sık sık kusar böyle peynir gibi şuan 5 aylık olacak