Sedakr42 eğer emdikten yada mamadan sonra az miktarda kusuyorsa bunun nedeni gaz olabilir ama fışkırarak kusması ilk akla reflüyü getiriyor o zmn anti reflü mamalarını kullanman gerekecek bizimki sürekli kusuyodu ki kucağıma alamaz olmuştum bebelac gold AR ye geçtik doktor tavsiyesiyle şuan daha iyi hem muhteviyatı gereği bağırsak mide hareketlerini de düzenliyor şükür kabızlık falanda yapmadı aksine daha düzene girdi doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz