Gesincet ben varım güzel anne. Oğlum 1 ay 25 günlük. Hala tam olarak geçmedi. En son iki hafta önce kontrole gittiğimizde değeri 9 çıkmıştı. Bizimkinin de gelişimi, hareketleri, emmesi, kg alımı çok iyi. İdrar tahlili, enzim eksikliği var mı diye kan tahlili, tüm karın ultrason çektirme vs tüm tetkikleri yaptırdık hepsi temiz çıktı. Büyük ihtimalle anne sütü sarılığı dedi doktor. İlk oğlumda da yaşamıştım. 2.5-3 aylıkken geçmişti. Bu oğlumda da öyle olacak muhtemelen. Hiç sıkma canını. Sadece görüntüde sarıdır seninki de. O da zaten geçiyor.