Gesincet alımı normal ben başıma.grleni anlattım sana bazen anne sütü sarılığı olabiliyor ama benim oğlum 2,950 ile doğu sonra 2,450 ye düştü ,1 ay sonra kontrole gittiğimde 3,450 idi ve bana bağırdı bebeği aç birakmissin nasıl anlamadım bu bebek aç dedi,mamaya başladı ,sarılık açlıktan 18e çıkmıştı habire.emiyordi kaka çiş o biçim ama.yaramamis işte ve kuveze girdi bir günde 7ye düştü sonra biz onu mama ile bitirdik komple.