“Ağızdan çıkan her söz dua kisvesindedir. Gönülden taşan her söz, yayından boşanmış bir ok gibi hedefini bulur. Bulamazsa gelir kendini vurur.” diye yazmışlardı bir yerde. O yüzden çocuklarımıza kızarken ağzımızdan çıkana dikkat edelim diye de eklenmişti. O gün bugündür aldım bu sözü kalbimin bir köşesine yazdım. Zorlandığım zamanlarda aklıma getiririm hep.