edep_ya_hu_edep1 Herkesin vardır vazgeçemediği bir takım sözler. Benim ki, Aşk; Sandığın kadar değil yandığın kadardır. Allah dersin hüzünler diz çöker.
GizeminEdizi edep_ya_hu_edep1 benim bir sözüm var ve çok severim ; söyleyeceğim o kadar şey varken sustuklarim içinde avaz avaz boğulmayı tercih ediyorum.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi edep_ya_hu_edep1 Aynaya baktığınızda suçluluk duyuyorsanız gerçekleri öğrenmişsinizdir. En sevdiğim söz.
Deletedmom00881 edep_ya_hu_edep1 kendin için yaşa, elalem doymuyor.. Kıymet bilen insanlara zaafım var, onlar incili kaftan gerisi yamalı fistan..
Bezelyeannesi edep_ya_hu_edep1 aslında 6 günlük lohusayım çok dertlerim var ama bu postu gorunce gülesin geldi 😅 ilk aklıma gelen “götüyle inatlasan sonuna sıçar” sözü