Mihriballimm GezginPaNDa 20. Gün bitmişti kanamam hatta üç günden sonra leke lekeydi yirminci gün kesildi bugün karın ağrısıyla başladı eminim regl olduğuma
papatya011 Mihriballimm kendi öz annemde 7 ay olmamış ama ben dahi ona çekmemişim 😂 biz sanırım sayılı azınlıktanız 😂
papatya011 Mihriballimm rabbim şifa versin canım maraton başlamış artık benimde 3 hafta sonra doğum var bakalım ikinci de ne zaman olacak maraton ne zaman başlayacak 😂
Mihriballimm papatya011 ayy sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim . ☺️ Tadını çıkar her anın çok özledim hamileliğimi 🤧
papatya011 Mihriballimm valla ben özlemiyorum ya 😂 doğduktan sonra ne kadar daha zorlu olsada bir gülüşleri yetiyor ve vücut olarak kısıtlanmayı zorlanmayı sevmiyorum 😅