Mihriballimm Kizlar 33 gün oldu doğum yapalı âdet oldum çok ağrıyor karnım benim gibi olan var mı çok erken değil mi birde parol icebilirim değil mi
papatya011 Mihriballimm kimisinin daha erken olabiliyor benimde sezeryan ve kanamam 48 gün oldu 59. Gün adet oldum
Mihriballimm Berna020 sezeryan oldum ilk üç gün adet gibi kanamam vardı sonra damla damla 20 gün sürdü sonra bitti bugün 33 gün oldu adet oldum
papatya011 Mihriballimm kendi öz annemde 7 ay olmamış ama ben dahi ona çekmemişim 😂 biz sanırım sayılı azınlıktanız 😂
Dilaylaa Normali olması gereken bu aslında sevinmelisiniz adet olamamak çok kötü oluyor. Benimde kırkıma yakın adetim başlamıştı ve düzenli devam etmişti . Parol içebilirsiniz 🌸
Minnakkk Mihriballimm iki dogumumda da 35 40 gun sürdü lohusa kanamam hemen haftasına adet oldum emzirmeme ragmen 🙂 emzirme de süt koruyor olayı yok dikkatli olmak lazım 🤭
TosbiginnnAnnesii Mihriballimm seseryan oldum ve kanamam tam 97 gün sürdü.. adet değil normal kanama … 🤦🏻♀️ Siz düşünün her vücut bir değil normaldır
iremceren Mihriballimm olmanızda normal 2 sene olmamanızda ağrı kesici olarak parol veya minoset kullanabilirsnz