Tweetyy sarppasa yok hic kendinizi yormaya gerek yok siz uyumaniza bakin. Elleri battaniyenin disinda kalsin kenardan sarin vücuduna ortude çekmez yüzüne ya da tulum giydirin
sarppasa oglumubeklerken Annem de bizde kaliyor destek atıyor sagolsun Eşim genelde sabaha karşi uyanmasina yakin 2 saat bir yardim ediyor
OncedenGurme sarppasa ama artık hareketlenmiştir, kapatsa bile açar nefes alamayınca. Benim bebeğim anne karnında yüzünü kapatmaya başlamıştı. Doğduktan sonra da elleri hep yüzündeydi ama rahatsız olunca çekiyordu
Nealakasivarrr sarppasa canım burnunu kapatır ama nefes alamayacak şekilde kapatacağını sanmıyorum 😊 elini yüzüne koyuyorlar eller yukarda seviyorlar 😁 benim oğlumda öyle severdi
Hande-ege sarppasa bizde bebeğimiz doğduğunda ilk 10 gün başında nöbet tuttuk da sonradan eşim nereye kadar nöbet tutabilwceğiz Allaha emanet uyuyalım bizde deyince nöbet olayını bıraktık sizin süre biraz uzunmuş sizde bırakabilirsiniz.