Bende ilk hafta elleri sürekli yüzünde diye rahat uyuyamıyodum boğulma tehlikesinden dolayı. Sonra izleyince gördüm fazlaca burnu kapanınca refleks olarak çekiyo elini korkmayın. Ben yine de ince müslin beziyle kundak yapıyodum 3 aylık olduk hala kundak yapıyorum. Hem daha uzun süre uyumasını sağlıyo elleri kolları uyandırmıyo