Eğer gebelik değilse polip olabilir. Polip de bu şekilde kendini göstetir. Bende bebek istiyordum ama polip yüzünden olmadı. Olur dediler bi süre aldırmadım polipi. (İnsanları dinlememek lazımmış) sonra kafam attı artık milleti dinlemeden gittim bi doktora 15 dklık minicik bi operasyon ile aldırdım polipi o ay adet oldum sonraki ay adet olmadım. Çünkü hamileydim. Polipte kendini böyle ara kanama ile gösterir. Kimine sancı da verir kimine vermez. Eğer ortada bi hamilelik yoksa, adet döneminiz biter bitmez hatta bittiği gün bi kadın doğum uzmanına görünün. Polip varsa da bekletmeden aldırın. Geçmiş olsun. İnşallah istediğiniz gibi hamileliktir 🤲🏻🌸