Kizlar adetim biteli 10 gün oldu kadiklarimda ve yumurtalıkların da felaket bir sancı var aşağı doğru bastırıyor. 4 gün önceydi sanırım bir akıntım oldu yapısı slime şeklinde seffa ve içinde kılcal damar gibi ince kan vardı. Dün butun afedersiniz çişini yaptıktan sonra son 2-3 damla kan geliyordu pembe kan.ve hala devam ediyor ne bu başına gelen varmı. Ağrım hala devam ediyor adet sancısı gibi sancılarına var. Korunmasız ilişkimiz oluyor. Sizce ne bu