Esarky Herkese cevap vermeyi unutmuşum ambulansı aradım çok ağladığı için kusmustur başında bekleyin birsey görürseniz getirin dedi çok şükür birsey olmadı çok dikkat ediyorum ama kendi uzanıp bir anda düşürdü ne yapacağımı bilemedim o saatte de