Esarky Merhaba arkadaşlar 6 aylık bebeğimin basına telefon düşürdüm uyurken çok ağladı kustu ama korkmalı mıyım hastaneye götürmeli miyim
alimeninannesi Tns1224 belki genç ve toy bir annedir veya korkudan ne yapacağını bilememiştir paylaşma ihtiyacı duymuştur neden kızıyorsunuz ki ☺️ Burası ne için var başka……
Ayaz2016Alya2022 Esarky götürün tabiki bide kustu diyorsunuz insallah bişey olmamıştır bu şimdiki çocuklara yazıkya hepsı kafadan darbe yiyor telefonla 😭😭
Aybars-mom160821 Bı sefer bende suratına düşürdüm elimden kaydı nasıl ağladı bence de hemen götür mübarek bu telefonlar da düşünce taş vurmuş gibi oluyor adama
Tns1224 Doga0812 buraya yazıp dönüş bekleyene kadar çocuğa Allah krosun bisey olabilir onun yerine acile gidebilir mesela bence sizinkiler artık boş boş yazmalar
Doga0812 Tns1224 kadın biliyorda yazıyor sanki oda napcagini bilmediği için yazıyor konuşmak için konuşma!