Okyanustakibulut yigitinaannesii benim oğlan 26 aylık daha yeni yeni benimle araba oynamak istiyor hep kendisi oynuyordu. Çünkü anca keşfedip öğreniyorlar oyuncakları
mutlucan yigitinaannesii keske kizimda b8razvik kendisi oynasa nerdeee …ben oynarsam ancak oyuncaklarini hayirlar oda 5 dakika
CemalAsaf21 yigitinaannesii ayy büyük nimet 🙈 benmde ikizlerm 14 aylık asla tek oynamazlar oyuncak zaten şuan oynamiyorlar gezme kurcalama pesindeler ve dedgnz gibi herşey ağızlarında herşey oyuzden boşver tek oynuyorsa çok güzel
Busraaa333 yigitinaannesii 7.5 aylık benimki de oyuncak çok seviyor kendi kendine oynayınca daha mutlu gibi