Kızlar merhaba,
Bebeğim 13 aylık ama kendisi ile aktivite yapamıyorum ne versem ne yapsam hala ağzına sokma ve dişlerini kaşıma modunda. Ve kendi kendine oynamayı çok seviyor. Oyuncak kutusu var ordan oyuncaklarını indiriyor, şekil eşleştirmesi var onu yapıyor, dönme dolabını döndürüyor, top havuzuna giriyor kendi kendine oynuyor aslında banada çok bağlı ama kendi kendine oyun oynarken daha mutlu anlamadım😃 Ne yapmam gerekiyor sizce